پرسش های متداول


   
جهت دانلود اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید میتوانید به گوگل پلی و کافه بازار و جهت دانلود اپلیکیشن برای سیستم عامل ios به سیب اپ مراجعه کنید.هم چنین لینک دانلود مستقیم برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios را میتوانید از سایت آی کت و منوی دانلود اپلیکیشن دریافت کنید.
 
قبل از ثبت نام می‌توانید در اپلیکیشن گردش کنید و کالاهای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای نهایی کردن خرید، ثبت نام در اپلیکیشن الزامی است، ضمن اینکه تخفیفات کالاهای آیکت تنها برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که در اپلیکیشن ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شده‌اند.
 
خیر از یک شماره موبایل تنها برای فعالسازی یک حساب کاربری می‌توان استفاده نمود.
 
هزینه ارسال در هر منطقه توسط نماینده فروش همان منطقه تعیین میشود.
 
حداقل سفارش در هر منطقه توسط نماینده فروش همان منطقه تعیین میشود.
 
سفارشات در هر منطقه در صورت وجود نماینده فعال در هر ساعتی پذیرفته میشود.
 
بله، کافیست پس از ثبت نام و ایجاد سبد خرید، آدرس شخص مورد نظر را به عنوان آدرس مقصد انتخاب کنید.
   
پرداخت وجه سفارش در آی کت از دو طریق امکان‌پذیر است:
۱) پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل
۲) پرداخت به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی
 
پرداخت اینترنتی یا پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان سیار از طریق همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب میسر است. در حال حاضر بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.
 
برای این منظور باید شماره کارت، تاریخ انقضا، رمز دوم و کد CVV2 کارت شتاب خود را در اختیار داشته باشید.
 
سامانه آی کت متعلق به شرکت آرتا فراز آلوس است که با هدف جلب اعتماد و بالابردن هرچه بیشتر کیفیت خدمات خود، تمامی مجوز های لازم برای کسب و کار اینترنتی را با موفقیت از مراجع قانونی دریافت کرده است.  سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک‌های عامل به گونه‌ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده بوده و کمترین نیاز به راهنمایی را برای خریدار ایجاد نماید.
 
آی کت سفارش شما را در اسرع وقت (معمولا در کمتر از نیم ساعت) به شما تحویل می‌دهد.
 
بله ، اگر از کالای ارسال شده به هر دلیلی ( اعم از مخدوش بودن کالا، عدم انطباق کالا با سفارش ثبت شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا یا کوتاه بودن مهلت مصرف باقیمانده، عدم انطباق قیمت روی کالا با فاکتور ارسالی و .....) رضایت کامل نداشتید، کافیست با پشتیبانی تماس گرفته و مراتب را همکاران گزارش دهید تا سریعاً رسیدگی شود.